Längre kortast sträcka...

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle ära Grimstaspåret med två varv i dess femkilometersslinga.
Efter att ha konstaterat att valet stod mellan att lämna plånbok, nycklar och själva bilen helt ensam på en i stort öde parkering mitt i hood-skogen och att springa i hemtrakterna blev resultatet Lilla sträckan kompleterat med tre km elljusspår. En riktigt behaglig sträcka där mjölksyran gjorde sig lagom påmind i de branta uppförsbackar som järvaslingan erbjuder. Vädret gick ju inte heller att klaga på, ca 18-20 grader och en lätt vind som svalkade välkommet.

Sammanfattningsvis kan jag summera löpardagen som riktigt, riktigt bra. Imorgon ska jag ägna mig åt en, för året, ny aktivitet. Om de har börjat sin sommarträning vill säga.

Och NEJ. Jag springer inte med plånbok, nycklar och grejjer i midjeväska. Nycklar i höger hand, Ipod i vänster eller i bröstfickan.

Blåmärken och mjölksyra.
Stefan.  

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag köpte ett sånt där elastiskt band med kardborre för min Ajfån. Nu har ju jag riktigt stora biceps så den går nästan inte runt min överarm men på dig borde det funka.

2011-06-22 @ 09:48:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det står AJPÅD.

2011-06-22 @ 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0