Ingen simning idag

Vaknade inatt med kallsvettningar. INTE BRA. Upp, få i sig vätska och lite energi och sedan sova som en sten. Kände mig lite däven imorse, men inte värre än så.

Lite tursamt ringde Björn och anmälde förhinder, så simma blev inte av idag, kanske lika bra så jag inte drar på mig en förkylning efter nattens skumma mående. Jag hade garanterat åkt iväg för att simma om Hr Holmgren inte ringt.

Dagen innebär således vila och en längtan till morgondagen då jag förhoppningsvis både kommer löpa och träna lite karate.

Har bestämt mig för att åtminstone försöka lyssna på kroppens signaler och vad den vill. Eftersom den obstruerar får den vila, även fast skallen tycker annat.

/Stefan, lugn på utsidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0