Dagens träning...

Dagen kröntes av skön karateträning i 90 minuter. Lite bökig teknikträning inledningsvis men sedan satte det fart...
"Har du fightats så här förut?" frågades det, och ärlig som jag är blev jag ihoptussad med tre bastanta herrar; ett svartbälte och två brunbälten varav  den ena tog sitt 1 kyu i lördags och ville visa vad han kunde... Joråsåatte...

Det sköna med dessa herrar var att de kunde anpassa nivån på fighten. Ökade jag tempot så ökade de lite, slog jag hårdare så gjorde de lika.

Fantastiskt skönt var det hursomhelst att sitta på tunnelbanan på väg hem och känna ömheten i armar, ben och bål samt alla endorfiner som formligen dansade jenka i kroppen på mig.

Nästa onsdag är det dags igen...

/Stefan, mör men sugen på mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0