Svårt att sitta still...

Så det blev milen på förmiddagen. Nu står lunch och lite städning på schemat. Sen är det dags för karate...

Jag känner att jag just nu lever riktigt gott. Eftersom jag har sommarledigt från skolan och jutsuinstruktion kan jag helt och fullt fokusera på min egen träning, något som ofta och i stor grad får stå tillbaka under terminerna. Jag tror det är därför som jag är "periodare" när det gäller träning. Under perioder kan jag, som nu, träna ett eller två pass dagligen för att i andra perioder inte träna alls.
Det viktiga jag lägger ordentlig fokus på är dock att må bra och träning ska vara rolig.

Imorgon ska jag skutta ur flygplan.

/Stefan, mår som han förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt att följa din träning. Det är inspirerande. Så gillar din ärliga och ödmjuka inställning.

Själv nöjer jag mig med ett träningspass om dagen nu på semestern. Håller med dig om att det ibland är knepigt att få till sin träning så ofta som man skulle vilja under läsåret.

2011-07-13 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0