Uppladdning inför test 1.

Första testet innan marorna...

Det är dags att nöta lite asfalt på andra sidan riket. Nationens baksida får givetvis inte vara orörd inför den sista tiden inför loppen som går i Den Kungliga Hufvudstaden.

Göteborgsvarvet skall avverkas och Götets asfalt ska slitas till den milda grad. Känns bra inför loppet, det var ett tag sedan jag var uppe och nosade på 20 k´s, men träningen har fungerat bra ändå.
Det har inte blivit löpning som i somras, utan löpningen har ersatts av ju-jutsu och marschträning, vilket, hoppas jag, kan hjälpa mig att klara stigningar lite lättare.

Känslan inför loppet är som vanligt inför en prestation. Lite pirrig och benen vill iväg. NU. Men jag har disciplin. Väntar och laddar inför imorgon. Viktigt att jag har tålamod i början av loppet och inte rusar iväg som en kapplöpningshäst... Tänker inte göra samma miss som på Midnattsloppet, där första två k´s gick på knappa 8.

I övrigt känns det som inför en gradering och ögonen lyser...

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0