Samma känsla...

Jäpp, det verkar funka. Samma känsla i kroppen som dagen innan gradering. Har ett nästan oemotståndligt sug att bege mig ut på en runda eller på annat sätt få röra på kroppen. Det bådar gott för morgondagen som innebär en ordentlig genomkörare.
Även fast jag är hyfsat van vid längre sträckor än milen så är Midnattsloppet lite annorlunda eftersom det innebär 10 k´s på asfalt. Dessutom finns två rejäla stigningar utmed banan, en redan efter 4-5 k´s och en på slutet.
Ser ordentligt fram emot känslan av att, efter Hornsgatan, bli omhändertagen i målfållan och känna det där ruset som uppstår när jag känner att jag har jobbat och gjort det bra... 

Jag kommer antagligen inte kunna hålla mig still, så en rask promenad lär det bli idag.

Nu taggar vi till!

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0