Härlig träning

Igår var det dags för en skopa ju-jutsu. Två pass skulle instrueras och som ag skritit tidigare blev tempot på passen högre än vad det brukar

Skönt också att många gamla rävar tagit sig ner för att svettas. på avance-passet var dessutom alla utom två brun- eller svartbälten.
Jag planerar aldrig mina pass i detalj. En av anledningarna är att jag aldrig vet vilka som dyker upp. Det har hänt rätt ofta att jag planerat ett pass riktat till en eller ett par individer och sedan snabbt ändrat upplägg då de inte varit med. Igår var ingen skillnad. Jag hade bestämt redan innan att svetten skulle flöda och att de skulle släpa sig ur dojon efter träningen. Däremot hade jag inte beslutat om hur det skulle gå till.

Är riktigt nöjd, särskilt med cirkelträningen sista kvarten. Idag är det Lidingö som ska få svettas för första gången denna höst.

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0