Sena tankar

Då har det varit ju-jutsupass igen... En reflektion jag gjort nyligen är att jag är mer riktad åt högre grader än förut när jag instruerar. Känner att jag på ett helt annat sätt kan släppa loss och ge mig in i de små detaljernas snåriga buskage. Det är kul. Särskillt när jag märker att de tränande tar till sig och framförallt KOMMER IHÅG till nästa pass, så jag kan ge mig in i ännu mindre detaljer. Gruppen utmanar på ett positivt sätt, således och Stefan är nöjd.

Imorgon blir det träning på jobbet. Gym står på schemat och det ska bli kul att byta miljö och kultur ett tag. Träningen kommer bli som den blir, jag vet bara att träningsmängden kommer bli massiv.

Det hela för nu.

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0