Jakten har börjat.

Efter mycket funderande har jag bestämt mig.

Marathon i Stockholm 2012 är målet och eftersom det samma år, men ett par veckor senare erbjuds ett jubileumsmarathon som har samma bansträckning som maran från OS 1912 var det lika bra att anmäla sig till
båda.

Därav denna blogg, som kommer motivera mig att löpträna som aldrig förr. Bloggen är tänkt att fungera som träningsdagbok, men jag kommer helt säkert in på andra aspekter av livet än bara träning.

Kan stoltsera med att den senaste veckan löpt ca 40 km, så nu är det bara lite kvar förutom att allt ska göras
utan vila...

PERGITE!
Stefan.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Yejj, först att kommentera mao! Kräver att du länkar till vår blogg! Do it.

2011-06-11 @ 00:16:25
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

Öh, du. Att ha en blogg är som att ha en hamster. Man MÅste mata den varje dag annars dör den. Med det menar jag nya inlägg hela tiden, gärna med bilder. Annars tappar man väldigt snabbt de läsare man har fått.

2011-06-11 @ 22:11:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0