Då är dagen här.

Äntligen, tänker jag. En skön känsla direkt när jag vaknade, första medvetna tanken var "Det händer något idag"... Ett gott tecken och nu är väskan packad.
Det blir dubbla tröjor att springa i. Jag går tvärs emot den etablerade vetenskapen och kör bomullströja. Under den är det en rash-guardliknande historia som sitter tight och släpper igenom svett som sätter sig i bomullen. Har kört den kombon ganska ofta när jag tränat på sista tiden och trivs rätt bra så. Och det var väl det som var viktigast? Att trivas, menar jag.

Dagsformen är ok. Såklart blev sömnen sådär inatt, låg och vred mig och gick igenom lopppet. Sprang förbi Universitetet, PHS och andra checkpoints jag utsett under loppets gång.

Om 3.5 timmar börjar resan. Det ska bli najs.

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0