Ovan överkropp...

Det är märkligt...

Så fort benen och syreupptaget är i storform upptäcker man att överkroppen inte fått sitt på månader. Fokus har helt legat på löpningen och förutom ett par karate- och ju-jutsupass har överkroppen legat i träda.

Min inställning till att vänja kroppen vid arbete och träning är att börja ganska hårt redan från dag ett. Alternativet är att småöka träningen under kanske en månads tid med lite småstela muskler som följd. Nu börjar kroppen vänja sig redan efter en vecka med böj-sträck, planka och andra fostrande övningar, så då är det bara att fortsätta. Tanken ett tag framöver är att kampsporta måndag och torsdag, löpning tisdag och en dag till samt instruera med lätt belastning på onsdagar.

Vi får se hur länge den planeringen håller. Idag är det vila på schemat för i helgen ska det ju-jutsuas till den milda grad...

End. Out.

Kommentarer
Postat av: Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Tjenna!

Snälla läs igenom allt, innan du tror att detta är spamm och tar bort allt.

Jo, jag kom med i en viktig fototävling på facebook. Tänkte om du ville rösta på min bild..? (a)



För att du ska kunna göra de, måste du först gillar tvspelsweb på fb, och sen kommentera på min bild att du röstar på mig.

Rösta bara på mig om du anser att jag är en värdig vinnare!

Min bild är nummer 1!

Och här är länken till tävlingen: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=255951371102551&set=a.255951354435886.70497.170310116333344&type=1&theater



& nej, detta är inget spamm. Skickar bara de till få personer.

Ha de göttans!

/tilda

2011-09-09 @ 10:34:16
URL: http://tildaphotography.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hej, Tilda.



Av nyfikenhet: Hur blev Fysbloggen en av få personer du skickar till? Foto är inte en paradgren, vare sig att skapa eller bedöma, jag lovar!



Kul att du hittat hit förövrigt.

/Stefan

2011-09-09 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0