Bra dag.

En dag som började med lite admin på jobbet men som efter ett tag övergick i 9 k´s löpning runt Årstaviken. Skön löpning med härlig energi i benen gjorde att det gick lite snabbare att fixa det sista i dagens to-do-list, även fast det blev en stresslunch.

Efter mina 9 k´s på sub-40 var det dags för lektion. Jag har som filosofi att, om möjlighet ges, vara aktiv tillsammans med mina elever så efter ca 20 minuter fann jag mig spela basket i en knapp timme. Hyfsat slut är en underdrift, men nu återstod 90 minuters ju-jutsuinstruktion. Kände att det var dags för en sån där träning där jag pratar och alla andra tränar, men de verkade trivas och energin i gruppen var ingenting att klaga på.

Imorgon är det åter en del fysisk aktivitet på schemat. Åter på bloggen då.

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0