Funktionskontroll check!

För en timme sedan vaknade jag med ett ryck och dessutom med tanken: "Morgonträning är aldrig fel på läger. Så då är det inte fel nu heller." Tänkt och gjort. Ett glas juice senare skuttade jag ut för en funktionskontroll av foten från igår. Jag tog lilla rundan, som kändes väldigt för kort, så efter två km utan missöden började jag jobba med fartlek.
Fartlek innebär för mig att man rushar förbi fem lyktstolpar och lunkar förbi tre. När de svarta, vita och röda fläckarna infinner sig efter ett antal rusher återgår man till normalt löptempo. 

Löpningen kändes som sagt bra, men den lilla rundan är för liten för mig, ungefär som första cykeln man växte ur. 
Själv hade jag en blå skeppshult vill jag minnas...
/Stefan, morgonpigg utan att skämmas. 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Morgon träning tycker jag också är uppfriskande. Ställer ibland lite större krav på disciplin att gå upp även när sängen är så skön.

2011-06-15 @ 07:12:16
Postat av: Patrik

Skeppshult är för präktiga gossar som gillar andra gossar. BMX is the shit, det vet alla. Sen borde du kanske skämmas lite för att du gjort det första blogginlägg 0600??!! När du är ledig!!!

2011-06-15 @ 16:12:20
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kristina: Disciplinen finns där, denna blogg är en bra piska!



Patrik: Hamstern ville ha frukost.

2011-06-19 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0