Funktionskontroll

...genom att lugnt jogga lilla sträckan, sju k´s således. Knäet kändes lite ovant, ja hela löpningen kändes ovan och det tog ett bra tag innan jag kom in i en bra, mjuk rytm. Käet kändes som skrivet lite diffust, det känns att det finns grejjer där som är ihoptryckta och att något som inte ska vara där är där ändå.
Ska egentligen kanske ta det lugnt ett par dagar till, MEN JAG KUNDE INTE låta bli att ge mig ut på en liten teststräcka.
Kondisen i övrigt kändes svagare än normalt. Hade inte kunnat köra milen idag, men tanken är att när jag kommer igång kommer stegringen i sträcklängd bli brutal.

Det är skönt att svettas av ansträngning.

End. Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0