Snivvel...

Förlåt mig, ty jag har snivvlat...

Just löpträning anser jag vara en av de motionsformer som inte är materielberoende bortsett från skoinköp som kan behöva kännas lite i plånboken om man ska löpa lite frekvent.

Igår var jag dock och hämtade tröja och microchip till Midnattsloppet och såg då detta:


Givetvis bär jag bältet under t-shirten när jag är ute och kutar. Testade att
ha bältet över och tankarna gick då direkt till Luke Skywalker...

Med detta har jag brutit en barriär. Chansen/risken att jag hittar mer shiny-things är tyvärr rätt omfattande, men
samtidigt - Ska man satsa ordentligt är det kanske bra att göra det så bekvämt som möjligt, jag kommer ju med sannolikhet få jobba tillräckligt för att nå mitt mål...

Idag blev det förövrigt Grimstas 5 k´s. Ett elljusspår som inte visar någon som helst barmhärtighet mot de löpare som utmanar det. Backigt och mycket rötter och annat bråte som ligger ivägen, men två varv blev det.

Drickabältet var naturligtvis med på resan...

End. Out.

Kommentarer
Postat av: Andréas K

Inga kommentarer. Det är härligt att läsa om satsningen och de personliga barriär som sprängs - fåfänga som fysiska.

2011-08-09 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0