Mysig morgonintervall

Logistik, logistik... Idag står mycket på schemat så träningen fick komma lite i skym undan.
Ett litet intervallpass innan frukost hann jag med. 3x400 meter och 5x200 blev det. Nästa gång lovar jag mig själv att äta frukost innan träningspasset, jag fixar helt enkelt inte att köra hårt innan frukost. Skönt nu efteråt att sätta sig med en kaffe, juice och skinkmacka. Känner mig ganska nöjd med att gå upp för att träna innan 8 på morgonen.

Regnet var tydligt närvarande under hela passet, men det var ett behagligt regn, inte ett sånt där kallt och piskande, utan mer som en kompis som försöker skynda på en.

Imorgon blir en bra träningsdag.

End. Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0