Första Lidingöpasset

Då var första jutsupasset på Lidingö avklarat. Kände ordentlig pepp, precis som igår innan träningen, och jag hade bestämt mig för att hålla ett fruktat tempo passet igenom.

MEN:

Fem tränande dök upp vilket förvisso innebar att jag kunde vara med och leka utan att några fick köra på tre, men jag blir så otagg när det bara är några få som tränar, dessutom på en stor yta.

Lite svett blev det trots allt, mitsar gör svetten brukar jag säga. Dessutom var de som tränade väl på gång, så en trea på ju-jutsupassens richterskala kom vi upp i åtminstone.

Imorgon är det löpning som gäller. Det måste bli så. Har känt hur jag saknat flytet från i tisdags och längtar stenhårt ut i terränglådan för att slita skosulor, grus och asfallt.

End. Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0