27 mil

Sträckan jag löpt från att bloggen startade till dagens datum är ca 27 mil. Dessutom ett antal träningspass utöver, som inte har med löpning att göra, främst ju-jutsu men också simning.

Lite kul att läsa gamla inlägg och räkna kilometrarna, dessutom minns jag sträckorna, hur de kändes och om något särskilt hände. Exempelvis sprang jag en gång utefter en hage och fick sällskap at två joggande hästar som sedan stannade vid hagslutet och tittade lite surt efter mig. Eller den gången jag var centimeter från att trampa på en orm%¤&¤%&, något som skapar ärr i själen...

Imorgon är det jobb igen. Dessutom uppbokad på kvällen, så träningen får vänta tills tisdag.

Hur ska jag klara att knappt träna på två dagar??

End Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0